Uredništvo Imunoglukan P4H<sup>®</sup>
Početna>Imunoblog>Stručno> 8 jednostavnih saveta za zdravu svakodnevnicu

8 jednostavnih saveta za zdravu svakodnevnicu

Zdravlje je naše najveće bogatstvo i zbog toga treba da brinemo o njemu svakodnevno. Uz nekoliko jednostavnih postupaka svako od nas se može pobrinuti za dug i zdrav život. U ovom članku pročitajte 8 jednostavnih saveta o ishrani, fizičkoj aktivnosti, suočavanju sa stresom i dodacima ishrani koje možete jednostavno i efikasno uvesti u svoj život.

Zdrava i uravnotežena ishrana

Svi već znamo da je zdrava i regulisana ishrana ključ zdravog života. Međutim, unos hrane pune vitamina mnogima je veoma zahtevan. Pripremili smo dva saveta koji će konzumiranje zdrave hrane pretvoriti u naviku ili još bolje u veštinu.

  • Zdravu hranu uvek držite na vidljivom mestu ili na dohvat ruke. Stručnjaci su dokazali da se time povećava mogućnost da je pojedete ili bar povećate unos zdrave hrane.
  • Za zdrav obrok vaš tanjir bi trebao da se sastoji od polovine voća i povrća, četvrtine integralnih žitarica i četvrtine zdravih proteina. To će osigurati pravilan unos ključnih hranljivih materija.

Telo u pokretu

Naše telo je stvoreno za kretanje i u tome najviše uživa. Fizička aktivnost je izuzetno važna za zdrave kosti i mišiće, za naše mentalno zdravlje i opšte raspoloženje. Međutim, naš način života nam većinom ostavlja vrlo malo vremena za vežbanje i zahteva od nas da provodimo duge sate u sedećem položaju. Već uvođenjem malih promena učinićemo mnogo! Evo dva predloga:

  • Šetajte svakog dana i nadišite se svežeg vazduha. Čak i samo 7500 koraka dnevno dugoročno može imati pozitivne efekte na vaše zdravlje.
  • Pre nego što zaspite, napravite nekoliko vežbi istezanja. Pomoći će vam da se opustite i zaspite.

Da li i vi imate dobar savet za zdravu svakodnevnicu kojeg se pridržavate i želite podeliti sa drugima? Podelite sliku sa savetom na našoj internet stranici i takmičite se za izvanredne nagrade u našem foto-konkursu.

Učestvuj!

Mirni i naspavani

Stres je deo života i zato je važno da naučimo da živimo sa njim i pokušamo ga izbeći. Najlakše je to učiniti aktivnostima u kojima uživamo i koje nam donose najviše radosti. Pri tome je važno da smo puni energije i naspavani jer inače ne možemo da se nosimo sa stresom i njegovim posledicama. Sledite naše jednostavne savete za dan pun pozitivne energije.

  • Svakog dana zaspite u isto vreme i priuštite svom telu bar 7 sati odmora. Redovni raspored spavanja poboljšaće vaš san i kognitivno razmišljanje, a ujedno ćete se osećati mnogo bolje.
  • Nazovite prijatelje jer društveni život može poboljšati vaše raspoloženje i smanjiti osećaj stresa. Ne zaboravite lepe reči i zagrljaje koji mogu dodatno poboljšati vaše mentalno zdravlje.

Preduzmite preventivne mere

Snažan imunološki sistem je ključan za odbranu našeg tela. Imunitet povećavamo zdravim načinom života, a pri tome sebi možemo pomoći i proverenim dodacima ishrani koji osiguravaju unos dovoljne količine esencijalnih nutrijenata u organizam.

  • Preventiva je uvek bolja od kurative. Iako dodaci ishrani ne mogu da zamene zdravu i regulisanu ishranu, mogu da smanje mogućnost razvoja bolesti i ojačaju imunološki sistem. Pre nego što odlučite koje dodatke ishrani ćete uzeti, razgovarajte sa svojim lekarom ili farmaceutom.
  • Počnite svakodnevno da uzimate proizvode Imunoglukan P4H, za koje je klinički dokazano da nam uspešno jačaju imunitet i tako nas štite od infekcija.

Dodatak ishrani Imunoglukan P4H® ne smeju uzimati pacijenti sa presađenim organima. Pacijenti koji su na terapiji imunosupresivima mogu uzimati Imunoglukan P4H® samo po prethodnom savetovanju sa lekarom.

Dodatak ishrani nije zamena uravnoteženoj i raznovrsnoj ishrani.