Uredništvo Imunoglukan P4H<sup>®</sup>
Početna>Imunoblog>Zanimljivo> Savladajte umor i malaksalost na 7 jednostavnih načina

Savladajte umor i malaksalost na 7 jednostavnih načina

Da li vam se dešava da svakog dana čekate da padne mrak da biste bukvalno pali u krevet? Niste jedini. Sa umorom se bori mnogo ljudi. Najčešće nas napada zimi, kada su dani kratki i kada retko uhvatimo koji zrak sunca. Našem telu je potrebno mnogo više odmora zimi nego leti, međutim to za većinu nije moguće jer zimi imamo istu količinu obaveza kao tokom dužih i lepših letnjih dana.

 

 

Prolećni umor

Nakon zimske želje tela za dužim odmorom sledi prolećni umor, kada se naše telo polako budi i aktivira, kao što se budi i priroda oko nas. Naporan tempo života i izloženost stresu ne daje nam mogućnost da se i mi sa prvim prolećnim zracima lagano probudimo iz „zimskog sna“, poput visibaba i jagorčevina , već pokušavamo da svoje unutrašnje motore pokrenemo sa 0 na 100 km/h u nekoliko sekundi. To mogu samo sportski automobili, a ljudskom telu je potrebno malo više vremena za aktivaciju... Zato se umoru tokom hladnijih meseci često pridružuju i virusne bolesti koje mogu da se ponavljaju, naročito ako naš imuni sistem ne funkcioniše dobro.

Da biste izbegli viruse u širokom luku, potrudite se i ojačajte imunitet.

7 načina borbe sumorom i jačanje imuniteta

Za vas smo odabrali sedam načina pomoću kojih možete da pobedite umor kako biste ojačali imunitet i očuvali dobro zdravlje. Potrudite se i pronađite dobitnu kombinaciju svih metoda koje odgovaraju vama i vašem načinu života. Isplati se!

1. Spavanje je najbolji lek.

Još uvek vredi zlatno pravilo prema kojem bi trebalo da podelimo 24 sata dnevno na 8 sati rada, 8 sati slobodnog vremena i 8 sati sna. Dugotrajni nedostatak sna ne donosi nam ništa dobro.

2. Ko radi, neka se odmara.

Planirajte odmor posle svakog perioda aktivnosti, napornog rada (nemojte da zaboravite da vi radite i kod kuće, a ne samo na poslu) i stresnih događaja. Pazite da vam povećani obim posla ne postane uobičajena navika koja vam krade vreme za odmor.

3. Jedite pametno i polako.

Uživajte u hrani i piću, odvojite dovoljno vremena za 3–5 obroka dnevno i pojedite ih u miru, a ne u žurbi pred ekranom. Konzumirajte lokalnu sezonsku hranu. Izbegavajte prerađenu i brzu hranu, bolje pripremite nedeljni plan obroka i pridržavajte ga se a kuvajte kod kuće. Na taj način nećete voditi brigu samo o svom zdravlju i zdravlju svoje porodice već i o uštedi novca.

4. Krećite se peške.

Neka kretanje zauzme udeo vašeg vremena koji mu po važnosti i pripada! Fizička aktivnost povoljno utiče na rad imunog sistema i na mnoge druge važne funkcije tela pa je zato uključite u svoj svakodnevni život. Budite fizički aktivni svakog dana, najmanje pola sata. Idite stepenicama, peške na sastanak, sa prijateljima na rekreaciju. Malim koracima dolazi se do velikih ciljeva!

5. Meditirajte i pišite dnevnik zahvalnosti.

Stanite i zapitajte se šta osećate i koje vam misli u tom trenutku prolaze kroz glavu. Budite svesni onoga što se događa sa vama i oko vas i svesno uklonite „suvišne“ misli. Prestanite da brinete o stvarima na koje nemate nikakav uticaj. Fokusirajte se na sebe, na svoje dobro zdravlje i stvari koje vas čine sretnima. Budite zahvalni na onome što imate: zdravlje, prijatelje, partnera, decu, roditelje, braću, sestre... Pokušajte u svoj svakodnevni život da uvedete vođene meditacije koje možete pronaći na internetu ili počnite pisati dnevnik u koji ćete svaki dan zapisati najmanje tri stvari na kojima ste zahvalni.

6. Provodite slobodno vreme sa najdražima.

Svoje aktivnosti u slobodno vreme planirajte jednako pažljivo kao i radne obaveze. Univerzitet Harvard već više od 80 godina sprovodi anketu o sreći među svojim studentima koja je pokazala da dobri odnosi sa ljudima oko nas imaju velik uticaj na naše zdravlje i generalno su izuzetno važni za sreću.

7. Pobrinite se za dobro funkcionisanje svog imunog sistema.

Da biste izbegli viruse u širokom luku, potrudite se i ojačajte imunitet. Na dobro funkcionisanje imunog sistema koji će vas zaštititi od virusa mogu uticati pravilna ishrana i kretanje, pa preporučujemo da u sezoni virusnih infekcija od septembra do marta preventivno uzimate proizvode za jačanje imunog sistema.

A ako su vam se virusi već približili i pokazujete prve simptome bolesti, mučnine, umora i malaksalosti, za vas su preporuka kapsule Imunoglukan P4H® ACUTE sa trostrukom snagom delovanja. Trostruka moć za brzu pomoć.

Izvor: https://news.harvard.edu/gazette/story/2017/04/over-nearly-80-years-harvard-study-has-been-showing-how-to-live-a-healthy-and-happy-life/

Dodatak ishrani Imunoglukan P4H® ne smeju uzimati pacijenti sa presađenim organima. Pacijenti koji su na terapiji imunosupresivima mogu uzimati Imunoglukan P4H® samo po prethodnom savetovanju sa lekarom.

Dodatak ishrani nije zamena uravnoteženoj i raznovrsnoj ishrani.